robot rage survivors rr2 rearmed
 
HomeRR ChatMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Weird RR Pics

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2057

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sat Apr 30, 2011 12:33 pm

World Taekwondo Federation?




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sat Apr 30, 2011 12:48 pm

i was just looking at that blank spot.. hum could be a few things



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sat Apr 30, 2011 11:04 pm

I had a blank spot like that several times, I never had the number of losses tho lol




Back to top Go down
View user profile
Noobface
Extreme Forummer
avatar

Posts : 471

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sun May 01, 2011 3:52 pm

The blank spot in the lobby is if you have "< C R >" (without the spaces) in your bot's name.

Also, Joel61, your bot has hacked supers on it; if you do the hack, your bot gets losses added on to it and you become +++ (that is done so you don't scare noobs away). It is just a glitch that happens when you hack.

Spoiler:
 


Noobface wrote:

Hello.
http://forums.miniclip.com/forumdisplay.php?174-Robot-Rage


Last edited by Noobface on Sun May 01, 2011 8:49 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sun May 01, 2011 8:42 pm


Haha how casuall and loose handedly described Smile about the hacks

I had it more often though and I do not have the hacks to account for it




Back to top Go down
View user profile
Noobface
Extreme Forummer
avatar

Posts : 471

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sun May 01, 2011 9:25 pm







Just thought I would add some of my own.


Noobface wrote:

Hello.
http://forums.miniclip.com/forumdisplay.php?174-Robot-Rage
Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Sun May 01, 2011 9:45 pm

Awesome images Smile




Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2057

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 8:30 am

It happens when you press on WORKSHOP button when you are in lobby.
That's why I sometimes think...omg I just missed a challenge lol.




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2544

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 3:26 pm

Lol, same! It took me five tries to get this pic... It happens so fast! :p
Back to top Go down
View user profile
TheHat
H€®Ø
avatar

Posts : 919

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 3:37 pm

I think you spelled weared wrong ._.


Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 5:07 pm

I don't see the word weared anywear ..

Jork:

" That's why I sometimes think " haha Wink




Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2057

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 10:53 pm

Ehm...read till the end please, this way it sounds that I only sometimes think...




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 02, 2011 11:35 pm

I know .. haha





Back to top Go down
View user profile
TheHat
H€®Ø
avatar

Posts : 919

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Wed Aug 10, 2011 2:49 am

Im not sure... but did 2D4 think I actually meant that? Im not THAT stupid Razz


Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Wed Aug 10, 2011 3:19 pm

WEARD as in : in the title of the topic .. sorry .. my mistake

I told east that same thing ages ago but he doesn't listen to me




Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2544

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Tue Aug 16, 2011 9:46 pm

I would change it but it would take away from the identity of the whole thread...but perhaps it's for the best... I'll change it and see how you guys like it...
Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3451

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Wed Aug 17, 2011 1:02 am

That is very considderate of you , but I think it was plain weard Smile




Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Thu Apr 05, 2012 6:09 am











arnt too odd but i had this bullet looking mark show up when i went from the garage to a bot i wanted to use. it would show up for a super quick moment. couldn't get prt screen to pick it up tho..



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2544

PostSubject: Re: Weird RR Pics   Thu Apr 05, 2012 10:16 pm

That see-through bot happened to me a lot... not sure about bullet looking thing... lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Weird RR Pics   

Back to top Go down
 
Weird RR Pics
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Robot Rage Survivors Forums :: Robot Rage :: Robot Rage - Pictures-
Jump to: