robot rage survivors rr2 rearmed
 
HomeRR ChatMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Just Some Exploring

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Just Some Exploring   Sun Mar 27, 2011 11:13 am

meh hem bah pictures.

just flyin






random glue and oil under the map




some mines, nails, granade and what not



just a new weapon is all


under the map..


parking in the no park zone..


uhh


the fire is on and in the wrong spot...


meh




idk what this is but maybe used for the lazer..







Thanks IGIT <3


Last edited by East123eog on Sun Mar 27, 2011 12:14 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2047

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Sun Mar 27, 2011 11:23 am

East123eog wrote:
meh hem bah pictures.

just flyin
Yeah...what could be more simple than that Rolling Eyes




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Sun Mar 27, 2011 11:31 am

how would you do that. if its so simple? : O



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
Noobface
Extreme Forummer
avatar

Posts : 471

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Sun Mar 27, 2011 11:55 pm

East123eog wrote:


looks like it was taken by an expert


how did u get those weapons? can i have some?
Back to top Go down
View user profile
Carl
RR Pro
avatar

Posts : 374

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Mon Mar 28, 2011 3:46 am

How did you do those (especially the one flying above arena)? Shocked


Back to top Go down
View user profile
Noobface
Extreme Forummer
avatar

Posts : 471

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 12:24 am

notice the bot's name....


Noobface wrote:

Hello.
http://forums.miniclip.com/forumdisplay.php?174-Robot-Rage
Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2531

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 12:39 am

notice the two (or more) kamikaze bombs, while one goes of he turns on the other which gets him higher and higher each time he does it then he turns on his rear view click 0, and there you go.
Back to top Go down
View user profile
Noobface
Extreme Forummer
avatar

Posts : 471

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 1:01 am

east, what is your name on rrlobbychat? i noticed in the first pic that you had rrlobbychat open.


Noobface wrote:

Hello.
http://forums.miniclip.com/forumdisplay.php?174-Robot-Rage
Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 4:02 am

IGIT actually that's not how. that doesnt work i tryed that way 1st. lol



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
Carl
RR Pro
avatar

Posts : 374

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 5:51 am

East123eog wrote:
IGIT actually that's not how. that doesnt work i tryed that way 1st. lol

How is it? Smile


Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2531

PostSubject: Re: Just Some Exploring   Tue Mar 29, 2011 10:43 pm

meh.. I was just guessing. Smile
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Just Some Exploring   

Back to top Go down
 
Just Some Exploring
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Robot Rage Survivors Forums :: Robot Rage :: Robot Rage - Pictures-
Jump to: