robot rage survivors rr2 rearmed
 
HomeRR ChatMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 NEW RR.... has been Released

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
basilmatrix
Lowest Of Low
avatar

Posts : 9

PostSubject: NEW RR.... has been Released   Wed Mar 06, 2013 3:43 am

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151472747547002&set=a.413668467001.193111.6391942001&type=1&theater


It's coming...
Back to top Go down
View user profile
RageTester
Chat Owner
avatar

Posts : 361

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Wed Mar 06, 2013 9:13 pm

So they kept the arena they showed us at beta stage, just made it look better, robots look like they got some paint on and their shape is improved, hope poster isn't better then game itself, can't wait to test it...

Edit: Sorry, Robot Rage is not available in your area.
WTF? it's already on Miniclip, gotta use some proxy to play it now, stfu ...
Requires unity web player, which is failing to load lol


Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3440

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Wed Mar 06, 2013 10:25 pm

Damn this looks good ! I hope they used the same action frame as the old RR tho, or it will be boring like the bay version




Back to top Go down
View user profile
RageTester
Chat Owner
avatar

Posts : 361

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Wed Mar 06, 2013 10:28 pm

Either it's down right now, or I just can't get it to work, gotta head to bed, will do another check in the morning...


Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2530

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 12:06 am

Looks more RA2 then RR2... But still, it looks better and its getting some hype. Hope it works out.
Back to top Go down
View user profile
RageTester
Chat Owner
avatar

Posts : 361

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 6:34 am

Guys what it says when you try to load : http://www.miniclip.com/games/robot-rage/en/
???


Back to top Go down
View user profile
x-best-x
Sea Scumb


Posts : 11

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 6:29 pm

http://wwwomf.myfanforum.org/sutra25595.php#25595
check here every once in a while for updates
Back to top Go down
View user profile
RageTester
Chat Owner
avatar

Posts : 361

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 8:54 pm

So it's not released? Why the hell they have added description and stuff to Miniclio then...maybe limited amount of people can test it so far... Pictures do look good

So all this time there have been temporary miniclip community forums, nothing much we have missed though, because RR thread is only made in the end of February...


Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3440

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 11:08 pm

They should have invited a few people from the hardcore fanbase (robot rage survivors) to test it, I guess they do not trust our sound judgement for some reason




Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3440

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 11:09 pm

Distroyer2 wrote:
Guys what it says when you try to load : http://www.miniclip.com/games/robot-rage/en/
???

Sorry, Robot Rage is not available in your area.

haha, that is dumb




Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2530

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 11:17 pm

Noticed that the keys for weapons are now "x" "c" and "v" and each is assigned to a different position... I already don't like that... TBH I have low expectations for this, but still I hope it's going to be as good as RR2.
Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3440

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Thu Mar 07, 2013 11:59 pm

Is it available in your 'area' ?

Jee, does this mean I will never be able to play the new RR when it
comes out ? They can't be serious




Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2530

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Fri Mar 08, 2013 12:59 am

No it isn't... I think the only "area" available is Miniclip hq...
Back to top Go down
View user profile
x-best-x
Sea Scumb


Posts : 11

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Fri Mar 08, 2013 2:02 am

iN GOD I TRUSTâ„¢ wrote:
No it isn't... I think the only "area" available is Miniclip hq...
hehehehe
Am I the only one who saw miniclip trolling with a By the way, how do you like Robot Rage? Awesome! / Needs work bar?
i clicked AWESOME AND IT DISAPPEARED

lol! lol! lol!

not sure why title hasnt changed to rr3 yet
Back to top Go down
View user profile
TRC
RR Beginner
avatar

Posts : 130

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Fri Mar 08, 2013 12:45 pm

You guys didn't know about the temp forums? I assumed you did D:



Good Gaming! Wink
http://wolfysdomain.tk
Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2047

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Fri Mar 08, 2013 6:09 pm

I wouldn't be that lame to search for miniclip forums...ggs




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2530

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Fri Mar 08, 2013 8:34 pm

lol ikr...
Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Mon Mar 11, 2013 7:39 pm

kill, it looks alot better then silent bays, cant wait.. BASIL MATRIX!! been so long. he was here from way back when cloners forums was around.

with the new rr coming our clan can bloom again! im so ready to destroy!



map looks decent!
Btw i am officially back from my missions trip in Cambodia so i will be more active then i have been. missed yall <3



Thanks IGIT <3


Last edited by BEASTY on Tue Mar 12, 2013 7:35 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
NoMercI
RR Novice
avatar

Posts : 233

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Mon Mar 11, 2013 8:13 pm

genuine Robot rage FB: http://www.facebook.com/pages/Robot-Rage/391759950903522


~NM
Back to top Go down
View user profile
2D4
Critique Extraordinaire
avatar

Posts : 3440

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Mon Mar 11, 2013 9:11 pm

It does look good .. doesn't it





Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2047

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Mon Mar 11, 2013 9:28 pm

Time will show, too early to judge...




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
NoMercI
RR Novice
avatar

Posts : 233

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Mon Mar 11, 2013 9:33 pm

yea its really hard to judge on the artwork only but it sere looks nice tough..
i really hope they keep the old concept but in a new wrapper.. if they do that i don't think they can balls it up right? or at least they have to try really hard xD


~NM
Back to top Go down
View user profile
basilmatrix
Lowest Of Low
avatar

Posts : 9

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Tue Mar 12, 2013 2:05 am

BEASTY wrote:
kill, it looks alot better then silent bays, cant wait.. BASIL MATRIX!! been so long. he was here from way back when cloners forums was around.

our clan can bloom again! im so ready to destroy!

map looks decent!
Btw i am officially back from my missions trip in Cambodia so i will be more active then i have been. missed yall <3

hi!

long time ago lol, do you remember everyone from cloners?, where is buzzer? shaolinfists?
Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Tue Mar 12, 2013 9:05 am

buzzer havent heard from him sense he gave me the old site . he was in trouble for somthing, never told me tho. and shaolin i talk with him near never but i got him on msn.. hes long over robot rage.



Thanks IGIT <3


Last edited by BEASTY on Wed Mar 20, 2013 8:03 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
TRON
RR Beginner


Posts : 143

PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   Tue Mar 12, 2013 7:17 pm

whats the link to this new RR?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: NEW RR.... has been Released   

Back to top Go down
 
NEW RR.... has been Released
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Robot Rage Survivors Forums :: Robot Rage 3-
Jump to: