robot rage survivors rr2 rearmed
 
HomeRR ChatMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 New RR Screen Shots

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 4:55 pm

Post game play, Random pics, or weird stuff on the new Robot Rage








any one else view like this?


had quite a few draws now.




Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 5:50 pm

Spoiler:
 
Spoiler:
 
Spoiler:
 




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 8:43 pm

wow... I sure don't want to go up against you Jork... I'll post some pics later.
Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 9:15 pm

yeah you got good bots! heres mine.

Spoiler:
 



Thanks IGIT <3


Last edited by BEASTY on Thu Mar 21, 2013 11:49 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 9:19 pm

LAG just gave me immortality...lol, should've lost this one...
Spoiler:
 




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Fri Mar 15, 2013 11:48 pm

LONG LIVE LAG!
Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Sat Mar 16, 2013 1:03 am

Yeah, it happens quite a lot, you can do anything you want, but won't die(bot can look dead though because u damage urself), can't hurt your opponent either. Need to wait till one reloads the game, then game ends and the winner is who stays "unreloaded" longer, hope that made sense.




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Sat Mar 16, 2013 1:06 am

Yeah, that just happened to me a few minutes ago.
Back to top Go down
View user profile
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Sat Mar 16, 2013 2:30 pm

Not enough cash, seriously? I had 2k more than needed...
Spoiler:
 




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Sun Mar 17, 2013 7:41 pm

No Glitches Here...:
 
Back to top Go down
View user profile
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Sun Mar 17, 2013 11:04 pm

wow haha that looks crazy, i got the same default info on the stuff. good pics.

Spoiler:
 



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Tue Mar 19, 2013 9:59 pm

best cash/game so far
Spoiler:
 




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 1:12 am

oh lala pick up nice . My bot looks an offly lot like yours!

Spoiler:
 



Thanks IGIT <3


Last edited by BEASTY on Thu Mar 21, 2013 11:49 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
jork
He Who Wants it Brung
avatar

Posts : 2077

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 1:13 am

wow, u sure play a lot, i just jumped into 29th level a min ago, I have over 300k cash tho




btw Guest ik what u did...
Back to top Go down
View user profile http://rrlobbychat.com
BEASTY
The Creator
avatar

Posts : 493

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 1:28 am

yeah i do. i ant gonna slack on the roof top iv been dieing to get up there for quite some time now. ima bout to go 30. thats alota cash!! good stuff. 150k for me.



Thanks IGIT <3
Back to top Go down
View user profile http://rrsurvivors.forumclan.com
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 2:10 am

Dang I'm good.
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 5:31 am

Hell yeah. He is aiming at the floor.

Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:00 pm

Meh.
Spoiler:
 
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:05 pm

Hahaha, Just noticed that I played you 2 mins ago.
Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:07 pm

Yeah, you destroyed me! haha I almost have enough to buy the best bot now.
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:10 pm

The first thing i bought was the best bot. Took me about 1-2 hour.


Move your mouse off my signature!
Back to top Go down
View user profile
digit
Add mint
avatar

Posts : 2555

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:18 pm

I should have done that... but as you see, I spent a lot on upgrades... I can still beat 90% of the bots out there.
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 8:44 pm

When you'll have enough to get the best bot, you'll destroy 'em all Wink


Move your mouse off my signature!
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 9:40 pm

Had to press print screen while playing. Still a nice pic.
Spoiler:
 
Robot Eating a Wall.
Spoiler:
 
An other nice pic.
Spoiler:
 


Move your mouse off my signature!
Back to top Go down
View user profile
-Max
RR Novice
avatar

Posts : 280

PostSubject: Re: New RR Screen Shots   Wed Mar 20, 2013 11:06 pm

My robots.
Spoiler:
 
Spoiler:
 

HELL YEAH!


Move your mouse off my signature!


Last edited by -Max on Wed Mar 20, 2013 11:20 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: New RR Screen Shots   

Back to top Go down
 
New RR Screen Shots
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 8Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Robot Rage Survivors Forums :: Robot Rage :: Robot Rage - Pictures-
Jump to: